9.3.11

Ens arremanguem i comencem blog!

El meu nom és Txell Roig i m'he proposat de fer un blog per veure si així aconsegueixo mantenir algun projecte més de dos mesos seguits!

Tinc 25 anys i visc a Barcelona. Com us podeu imaginar sóc un xic tastaolletes i mai acabo res del que he començat. M'agradaria doncs, començar un blog on explicar les peripècies que em passen en el dia a dia -us puc assegurar que no són poques- i tenir un petit calaix de sastre on compartir la meva gran afició per la literatura.

He estudiat filologia a la UAB i ara provo de mantenir-me fent feinetes que trobo de correctora o d'altres similars. He de reconèixer que també faig cangurs i substitucions on calgui...que a Catalunya s'hi viu molt bé però costa els seus dinerons.

De blogger no en tinc massa així que intentaré que aquest nou projecte arribi a bon port!

Salut!

1 comentari: